Tuesday, January 31, 2012

Doaku Untukmu Sayang

Assalamualaikum semua!!

hye hye hye! what's up semua?? wah!! korang semua oerasan ta?? yang sejak akhir-akhir ini, zatie selalu update blog an?? hee! tak de keje memang macam nie.. entahlah.. sejak tengok blog zatie nie makin comel (cewah!!! perasan jek lebiyh.. hee! :p) zatie rase hari-hari nak update and edit blog nie.. wee!


okey! untuk entry kali nie.. zatie nak share ngan korang satu lagu la.. lagu nie bagi zatie sangat-sangat best and cair lorh hati nie kalau hayati lirik dia.. lagu nie actually dah lame gak la.. dari tahun lepas agy.. but saje nak share ngan korang.. lau sape-sape yang tak tahu la.. mane la tahu korang suke ke an?? so.. sape-sape yang tak pernah tahu lagu nie.. kat bawah nie zatie ade sertakan lirik lagunya beserta dengan videonye sekali.. so you all semua bolehlah menghayati liriknya beserta alunan lagunya okey..


jap! jap! jap! zatie tak cakap pown ape tajuk lagu diakan? okey, tajuk lagu dia ialah DOAKU UNTUKMU SAYANG.. amboi!!! tajuk dia pown gah gitukan? hahhaa.. okey! okey! lagu nie dinyanyikan oleh WALI BAND.. hah!! sape tak kenal an band dari Indonesia nie an.. lagu-lagu dia sume menggamit jiwa tau.. hahahha.. jiwang pulak zatie petang-petang nie.. so.. selamat menghayatinya okey.. :)



WALI BAND- DOAKU UNTUKMU SAYANG


kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan aku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada ilahi
tuk satukan kami disurga nanti

taukah kamu apa yang ku pinta
disetip doa sepanjang hariku
tuhan tolong aku tolong jaga dia
tuhan aku sayang dia

aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada ilahi
tuk satukan kami disurga nanti

(tuhan tolong aku juga jaga dia, tuhan akupun sayang dia)

aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada ilahi
tuk satukan kami disurga nanti





orite semua!! dah dengar??? dah hayati ke?? bestkan??? so.. ape lagi.. pi lah cari or hafal untuk dinyanyikan kat pasangan anda.. and seriously.. zatie teringin nak someone nyanyikan untuk zatie.. cewaaahhh!! okey la semua.. sampai sini aje k.. byee!! wassalam~


No comments:

Post a Comment