Saturday, May 8, 2010

We're The Winner!!!

nie time aku, nisha n syud.. menunggu debaran -:)

salam.. hell03..

welc0me3..

ngee~

wahh... dah lame tak update ini bl0g maa~

huk7..

hari nie aku akan update..

s0 banyak tajuk entry hari nie..


ini tajuk entry aku yang pertama..

pada 6 MEI 2010..

aku, nisha n syud gi lawan pantun at SMA Darul Falah..

and kami berjaya mengharumkan nama SGB..

kami jadi j0han.. huk7..

suke3..

n yang paling aku tak leh caya ialah..

aku jadi PEMANTUN TERBAIK..

time lawan Darul Falah..

sungguh tak percaya..

0rg yang sekasar n sepelat aku nie..

leh jadi pemantun terbaik..

ish3..

but time lawan Kem Terendak..

dak nisha dapat..

c0ngratz t0 nisha..

but aku still tak leh caye..

huk7..

but aku hanya bersyukur n dapat ungkapkan perkataan

ALHAMDULILLAH..

sem0ga aku dapat memperbaiki lebih baik lagi..

agar pantun tak pernah luput kat ingatan aku..

INSYAALLAH..

k la..

salam..

No comments:

Post a Comment