Saturday, May 1, 2010

Suke-Suke!!!





salam..

wah.. suke3..

malam tadi pun dapat mimpi yang same..

sengal jek aku kan..

ish7...



malam tadi aku mendapat mimpi yang serupa.

and aku berjaya menghabiskan mimpi aku tanpa diganggu 0leh sesape..

ngee~

sengal betul..

mimpi pun aku b0leh happy nak mampus..

s0 sengal l0rh..

but.. nape ekh..

sampai dia masuk dalam mimpi aku nie??

adakah aku memang betul-betul mempunyai perasaan kat dia ke??

ye ke??

i think n0 la..

c0z aku juz suke neng0k muke dia yang c0mel tu..

huk7..

almaklum la..

chinese boy kan..

sume c0mel l0te..

ngee~

btw.. juz wait n see je la..

but seri0usly..

ak tak de perasaan kat dia meyh..

juz suke neng0k muke dia..

s0.. kepada kawan-kawanku sekalian..

st0p la dari wat g0sip agy k..

gua udah penat ngan k0rang..

huk7..

sampai sini jek..

daa~

No comments:

Post a Comment