Friday, January 15, 2010

What!!! Aku Tergilakan Yuna...

):- Oh My God.. tak sangka aku!!
salam.. ellowp semua.. nak dengar satu cerita tak.. actually aku sebenarnya tak pernah pun minat artis nie.. and aku boleh dikatakan tak suka la kat artis nie.. but ye la.. yasmeen terlalu meminati dia so aku pun terikut-ikut la..


nama artis nie ialah "YUNA"..

hahaha.. kelakarkan..

actually aku tak minat pun si yuna nie..

but yasmeen terlalu minatkan yuna nie.. so aku pun terikut-ikut la.. yuna nie best jugak la..

dah la lawa.. suara dia pun boleh tahan gak.. sampaikan bila dengar lagu yuna.. aku pun dah terikut-ikut la.. bukan setakat lagu je.. stail yuna pun aku dah mula nak tiru tau.. aku sekarang nie ngah cuba-cuba nak pakai selendang yang yuna pakai tu..

sesuai tak ngan muka aku???

urmm.. entah la.. kita tunggu dan lihat..

but aku tak bersedia nak pakai lagi..

hehehe..

bila tiba masanya.. aku akn cuba pakai.. hehehe.. nanti aku upload la kat blog nie tau..

ok.. that's all... daa~


Wassalam..

Miss Zatie

No comments:

Post a Comment