Friday, January 15, 2010

I'm Not Single!!!

):- I'm Not single.. Cerita romantik plus komedi yang best!!








Salam... ollaa... hah.. nie aku nak cerita satu cerita la.. tadi.. aku bosan.. so pegi la tengok tv. aku bukak channel astro ria, and then ade satu cerita yang aku rase tak best la. cite nie dah lama, but aku tak pernah pun tengok coz aku rase tak best.. so tadi oleh kerana dah terlalu boring, aku pun tengok la.. bila dah tengok.. fuhhh.. punyala best plus romantik beb.. rugi tak tengok.. si farid kamil tu punyala romantik.. aku tengok cerita tu sambil ternganga coz tergoda ngan keromantikan farid kamil tu.. fuhh.. alangkah bestnya kalau dapat suami macam tu.. e'eh.. terberangan la pulak.. SPM pun tak lepas dah berangan.. huhuhu.. yang penting cerita tu memang best.. rugi sape tak tengok.. huhuhu.. love it..



wassalam

Miss Zatie

No comments:

Post a Comment