Thursday, December 10, 2009

SGB or MRSM or SBP???

Salam.. aku ngah confuse nie.. sama ade nak stay or move school.. ibu bapa aku suruh move.. but i really love my school.. iaitu sekolah menengah kebangsaan ghafar baba.. aku pun tak tahu kenapa.. but aku betul-betul menyayangi sekolah tersebut.. maybe sebab.. aku mendapat banyak perhatian di situ kot.. ye la.. cikgu-cikgu macam terlalu menyayangi aku.. huhuhu.. perasan sudah..

kat gb gak, banyak peluang untuk aku tonjolkan bakat aku.. but my mom say, yang kalau kita memang betul mempunyai bakat.. kite harus percaya yang mana-mana tempat kita pergi or belajar, pasti ade sinar kejayaan di sana.. itulah kata-kata ibu ku yang tak pernah aku lupakan.. so akuambil keputusan.. aku kalau ade peluang dapat pergi ke sekolah yang lebih better.. aku akan pergi.. tanpa menolaknya.. aku harap.. aku dapat merantau ke sekolah yang lain.. amin.. salam..

No comments:

Post a Comment