Thursday, December 10, 2009

Accident di malam raye..

salam.. oleh kerane lame tak mencoret so kalau dah coret sekali banyak tajuk jadinya.. pada malam hari raya hari tu, aku berhari raya di rumah opah aku di negeri sembilan.. sume aik-adik ibu aku balik except my pak su.. dia tak balik coz dia tak dapat cuti.. so malam tu memang riuh rendah ngan suara adik-adik sepupu aku..

lepas je takbir raya kat tv, mereka semua keluar utk main bunga api.. punya la riuh rendahnya kat luar.. tibe-tibe.. sedang aku syok berchit chat ngan cousin aku, terdengar pulak suara adik sepupu aku menjerit meminta tolong, ape lagi.. satu keluarga keluar tengok.. rupa-rupanya.. dia terkena mercun pada perutnya.. punya la menangis.. pak ngah aku straight bawak anak dia ke klinik berhampiran..

doktor kate tak de pape coz dia sempat di bawa ke klinik.. kalo tak.. tak tahu la apa yang terjadi...

sebagai conclusionnya.. mercun itu merbahaya.. jauhila ia dari anal-anak kita.. oppss.. aku tak kahwin lagi la.. jauhilah ia dari kanak-kanak yang bawah umur..
liputen dari Gemas, Negeri sembilan...
by..
Miss Zatie..

No comments:

Post a Comment