Wednesday, December 23, 2009

Kekecewaan menyelubungi diriku..

salam.. arghh.. kecewaan begitu menyelubungi diriku yang lara ini.. huhuhu.. sedih-sedih... lain yang aku target, lain yang dapat.. but aku tetap bersyukur.. result yang aku terima tak de la mengecewakan sangat.. aku tetap bersyukur.. sume org ucap tahniah.. but aku tak dapat berikan yang terbaik untuk ibu bapa ku..

Arghh.. 7A 1B..urmm.. bersyukur kepada ilahi.. aku berharap yang aku boleh dapat 8a.. but ini je yang termampu.. almaklum la.. time belajar.. main-main.. huhuhuhu.. ini la yang aku dapat.. urmm.. but.... tetap bersyukur.. memang nampak kegembiraa di wajah ibuku.. aku tahu.. kalau aku dapat lah 8A.. pasti kegembiraan tu semakin menyerlah..

aku bertekad.. masuk je tingkatan 4.. aku akan belajar betul-betul.. demi mencapai cita-cita aku menjadi seorang doktor pakar yang berjaya dan menjadi seorang perdana menteri wanita pertama.. insyaAllah.. mudah-mudahan.. doaku termakbul.. amin..

wassalam..

7A 1B.. bukan penghalang
untuk aku mengapai cita-cita ku..
amin..
wassalam..

No comments:

Post a Comment