Wednesday, December 23, 2009

I'm still confuse..

salam... urmm... dear diary.. aku kan ade minat sorg mamat kelas aku nie.. but lps tu aku tak minat dah.. coz berlaku pertengkaran antara kami berdua.. n then after pmr, kami berbaik semula... lepas kami berbaik.. kami always mesej and berchit chat.. kat dlm mesej, myspace and facebook.. but pada 2 hari sebelum sekolah habis.. aku dapat tahu yang dia marah giler kat aku.. and benci kat aku.. sampai rancang nak musnahkan myspace and facebook aku.. mane aku tak sedih..... menangis tak tentu pasal la.. coz dia adalah rakan lelaki aku yang paling baik.. dah la timen tu aku gaduh ngan kawan baik aku.. dia lagi wat aku camtu.. lps tu.. aku ambil keputusan nak larikan diri sebentar ke kuala lumpur.. memang la best duduk sane.. but always terpikirkan dua sahabat aku nie..

aku dapat lupakan kejadian tersebut after aku tengok cite twiligt.. aku pun tak tahu camne aku bleh lupa after tengok cite tu.. maybe cite tu best sesangat kot.. huhuhu.. kawan baik aku perempuan, alhamdulillah kami dah baik.. kami baik time pegi wat ujian ukkm hari tu.. mase tu dia ngan aku ok je..

yang aku nak kongsikan pada hari nie ialah.. malam tadi, aku try la hantar mesej kat dia, pada mulanya aku just hantar kate good luck utk esok and minta maaf kalo aku ade wat salah.. lepas tu dia bls.. aku pun tanya la ape punca dia wat camtu.. dia kate dia nak selamatkan aku dri dibenci.. how sweet.. hehehe.. but aku hormati dia.. hope aku akan dpt kwn cam dia lgi.. amin..

No comments:

Post a Comment