Saturday, April 2, 2011

I Miss You So Much!!



Assalamualaikum sumee!! good morning!! e'eh.. dah time lunch nie.. so good afternoon guysss!!! okey! semalam zaty tak dapat pun nak update blog.. nak tau ta kenapa??? hah!! cuba teka!!! apa?? tak tau?? ish ish ish!! kesiannya.. tape tape tape.. meyh sini zaty kasi tau.. semalamlah hari zaty jadi pemalas giler!! nak tau sebab ape?? sebabnya adalah kepala zaty asyik berdenyut-denyut tahap gaban.. actually ia mula berdenyut sejak hari Jumaat yang lalu.. urgghh!! maybe sebab zaty terlalu penat kot.. ye lah.. hari Jumaat hari tu bukan main aktif lagi dengan spot check.. hehehehe..



okey!! kita berbalik kepada tajuk entry zaty kali nie.. iaitu.. I Miss You Soo Much!! okey fine!! tajuk kali nie bolh dikatakan jiwang jugak la.. hahaha.. nak ta zaty rindu kat sape?? takkan tak tau kot.. of coz la kat my PAPA... uhhh!! really miss him so much!! sejak malam tady zaty terlampau rindukan dia.. zaty pun tak tau nape.. but.. zaty terlampau rindukan dia sekarang!! terasa mau pegi kat dia.. and pelok jek dia.. o'oh.. heehehhe..


kalau boleh zaty tak nak pun tulis entry entry pasal dia.. but kali nie.. zaty tak leh nak tahan.. nak cakap kat dia.. dia lak sedang tidur.. so terpaksa la meluahkan perasaan kat dalam blog nie.. ye la.. ape la gunanya blog kalau bukan tempat tok meluahkan perasaankan?? SAYA SANGAT SANGAT SANGAT MERINDUI AWAK LA MUCUK!!! awak!! cepatlah bangun!! saya nak dengar suara awak yang manje tu.. perangai awak yang macam budak budak tu.. and bile saya sedih.. awak akan buat saya ketawa.. awak sangat sangat perfect la!!! awak!! cepat la bangun!! temankan saya.. saya ngah bosan nie.. saya nak manje manje dengan awak.. nak gurau senda ngan awak.. saya sangat sangat sangat merindui awak la.. saya tak tau nape..


awak!! awak nak tau ta.. malam tadi saya mimpikan tentang kita tau.. saya tak tahu nape mimpi tu datang.. but saya sangat sangat sangat takut.. awak nak tau ta saya mimpi tentang ape?? saya mimpi yang one day kite pergi keluar sama-sama.. kita pergi jalan-jalan kat tepi tasik.. so sweet.. awak hadiahkan saya sejambak bunga ros putih and teddy bear yang besar.. dua-dua tu benda yang paling saya suka.. saya sangat suka mase tu.. and sangat sangat bahagia.. pastu kita jalan same-same.. lepas kita da tawaf satu taman tu and dah keliling satu tasik tu.. awak ajak saya makan.. and awak kata awak dah tempahkan satu restoran untuk kita.. awak kate restoran tu sangat romantik.. ye la.. macam awakla kan.. awak pun sangat sangat sangat romantik.. pastu kita pergi jalan sama-sama berpimpin tangan menuju ke kereta.. awak ambil teddy bear and bunga dari tangan saya untuk awak masukkannya kat tempat duduk belakang.. awak cakap ngan saya jangan masuk dulu.. coz awak nak bukakan pintu untuk saya.. wahh!! awak sangat sangat romantik la sayang.. saya pun tunggu la awak... sedang awak nak masukkan teddy bear and bunga tu.. saya terlihat seorang kanak-kanak lelaki sedang mengejar bolanya yang bergolek ke jalan raya.. and dalam mase yang sama ade sebuah kereta yang inigin lalu kat jalan tersebut.. ape lagi.. saya lari menuju ke arah budak itu lalu menolaknya ke tepi.. tapi.. saya jatuh awak.. and terasa berat sangat nak bangun.. kereta itu sangat laju.. selepas itu.. buukkk!!! kereta itu langgar saya.. terasa berat sangat kepala saya mase tu.. saya dengar awak menjerit.. awak menjerit memanggil saya.. MAMA!!!!. awak cepat-cepat mendapatkan saya.. memeluk saya.. awak mengusap muka saya.. Papa!! banyaknya darah kat tangan papa.. and darah tu datangnya dari saya.. awak menangis-nangis sambil menjerit-jerit meminta tolong.. saya nampak ramai orang mendekati dan memerhati kita.. awak cepat-cepat mendukung saya dan masuk ke dalam kereta orang yang telah melanggar saya tadi.. lalu cepat-cepat dibawa ke hospital.. saya dapat merasakan kehangatan cinta awak dalam dakapan saya.. mungkin ini adalah kali terakhir saya merasai dakapan cinta awak itu.. saya merasai air mata awak jatuh ke muka saya..


sampai sahaja di hospital.. saya terus dibawa ke icu.. doktor mengatakan peluang saya untuk hidup sangat nipis.. kerana saya telah kehilangan banyak darah and saya mengalami hentakan kuat dekat bahagian kepala.. saya nampak awak meraung-raung setelah doktor memberitahu awak macam tu.. awak!! janganlah nangis.. saya tak suke tengok awak bile sedih... awak.. senyum la.. coz awak sangat sangat comel bile senyum.. saya suke tengok awak senyum..


mungkin ini sekadar mimpi... but kita tidak tahu ape yang bakal terjadi kat diri kita.. awak!!! kalau awak bace nie kan.. saya nak awak tau.. if one day.. saya terpaksa pergi meninggalkan awak dulu.. saya nak awak tahu.. yang saya sayang sangat sangat kat awak!! awak adalah satu-satunya lelaki yang sentiasa berada kat dalam hati saya.. awak.. kalau saya dah tade nantikan awak.. saya nak awak cari pengganti yang lebih better dari saya yea.. and.. awak jangan lupakan saya tau!! saya akan always nak tahu perkembangan awak.. and awak mesti ingat!! yang saya sentiasa berada dalam hati awak!!


awak!!! setiap kali saya sembahyang, saya bangun tidur atau pun mahu tidur.. saya always berdoa.. supaya.. if Allah nak ambil nyawa orang-orang yang saya sayang termasuklah awak.. tolonglah ambil nyawa saya dahulu.. coz saya tak sanggup nak melalui kehidupan tanpa orang yang saya sayang seperti awak.. saya tak sanggup hidup tanpa awak.. saya nak hidup ngan awak sampailah saya menghembuskan nafas terakhir.. awak jangan tinggalkan saya tau!! saya sayang awaklah!!! awaklah jantung hati saya!! muahhxx!!!


okey semua!! inilah mimpi yang zaty dapat malam tadi.. oleh kerana terlampau rindukan si dia.. zaty termimpi kan dia.. kalau mimpi nie betul.. zaty nak dia tahu.. yang zaty sayangkan dia sangat sangat!! mmuahhxxx!! LOVE YOU SO MUCH PAPA!!! byee~ <3

No comments:

Post a Comment