Thursday, March 31, 2011

Something About Love

Assalamualaikum warahmatuaalahhiwabarokatuh!! ngee! full agy tu.. cepat jawab!!!! jawab ngan full auww!! agagagaggaa.. sewel jek zaty malam malam nie.. ngee! okey.. hari nie 31 Mac 2011.. and hari nie gak la genapnye umur the only my youngest sister Rabiatul Adawiyah berusia 13 tahun... happy birthday sayang!!!


okey!! fine!! actually entry zaty kali nie bukan untuk dia la sayang.. but untuk seseorang yang always wat zaty bahagia.. and sentiasa berada bersama zaty bila zaty dalam kesusahan and kesedihan.. actually ramai yang tak percaya.. yang kami boleh selama ini.. but percayalah.. kami dah pown nak gnap setahun.. but zaty harap sangat sangat sangat.. yang kami akan kekal selama-lamanya sampailah zaty menghembuskan nafas terakhir ( cewaaaahh!! jiwang karat lak zaty malam malam buta nie.. ngee!).. dia terlampau perfect bagi zaty.. dia penyayang, amat prihatin, romantik, and dia gak pandai memujuk bila zaty ngah merajok or angin satu badan..


Ramai gak orang tanya.. camne hubungan kami leyh bertahan sampai sekarang.. sedangkan ada orang yang zaty kenal.. leyh tukar sampai 3-4 orang.. sedangkan kami still jea.. walaupun selalu gak gaduh besar, maki hamun semua tu.. actually.. senang jek nak kekalkan hubungan yang lama ini.. iaitu.. dalam sesuatu hubungan kita mesti mempercayai satu sama lain.. okey! zaty bukan nak nasihat ke ape.. but benda nie juga yang zaty kena ingat selalu.. sentiasa mempercayai si dia.. kunci kebahagiaan setiap pasangan adalah kejujuran dn saling mempercayai antara satu sama lain..


so pada sesape yang mempunyai girlfriend or boyfriend tu.. or yang telah bersuami or beristeri.. sayangilah mereka selaagi mereka masih ade.. hargailah mereka sebai k mungkin.. kerna bile mereka tade nanti.. anda yang merana dan menangis tak berlagu langsung.. jangan curang curang k.. tak bek auww!!!


credit to him:-

sayang..

thankz for everything you gave to me..

thankz so so so so and much more!!!

you're everything to me..

thankz coz selalu bagi saya semangat..

bagi saya kebahagiaan..

wat saya always tersenyum..

awak pandai pujuk saya an..

bile saya ngah marah or sedih or majok..

awak akan gunakan segala kepakaran awak tok pujuk saya..

and awak gak amat memahami saya..

awak tahan jek ngan perangai saya nie..

saya rase tak sume lelaki leyh tahan macam mane awak tahan ngan saya..

and awak gak sanggup berkorban apa sahaja tok saya..

saya amat amat mengahrgainya!!

thankz sayang!!

i love you so so so and much more!!

sayang!!

janji tau!! jangan sesekali tinggalkan saya yea..:)

saya sayang awak!!


awak!! saya suke lagu nie la.. hope awak leyh nyanyikan tok saya satu hari nanti.. hehhee.. ;p



David Archuletta- something About Love


Every night it’s all the same

You’re frozen by the phone

You wait, something’s changed

You blame yourself every day

You’d do it again

Every night

There’s something ’bout love

That breaks your heart

Whoa oh oh oh

It sets you free

There's something ’bout love

That tears you up

Whoa oh oh oh

You still believe

When the world falls down like the rain

It’ll bring you to your knees

There’s something ’bout love that breaks your heart

Whoa oh oh oh…

But don’t give up

There’s something ’bout love

When you were young

Scared of the night

Waiting for love to come along

And make it right

Your day will come, the past is gone

So take your time

And live and let live

There’s something ’bout love

That breaks your heart

Whoa oh oh oh

It sets you free

There’s something ’bout love

That tears you up

Whoa oh oh oh

You still believe

When the world falls down like the rain

It’ll bring you to your knees

There’s something ’bout love that breaks your heart

Whoa oh oh oh…

But don’t give up

There’s something ’bout love

Don’t fight

Don’t hide

Those stars in your eyes (in your eyes)

Let em’ shine tonight

Let em’ shine tonight

Hang on

Hang in

For the ride of your life

It’s gonna be alright

Hold on tight

There’s something ’bout love

That breaks your heart

Whoa oh oh oh

There’s something ’bout love

That breaks your heart

Whoa oh oh oh

It sets you free

There’s something ’bout love

That tears you up

Whoa oh oh oh

You still believe

When the world falls down like the rain

It’ll bring you to your knees (to your knees)

There’s something ’bout love that breaks your heart

Whoa oh oh oh…

But don’t give up

There’s something ’bout love

Whoa oh oh oh..

Set’s you free

There’s something bout love

That tears you up

Whoa oh oh oh

You still believe

When the world falls down like the rain


okey!!! ini dia lirik lagu something about love.. hee~ sangat sangat snagat suke la nyah! okey.. sampai sini jek.. gud nite semua.. love you so much!! byee~ <3

No comments:

Post a Comment