Tuesday, March 16, 2010

MaHeR zAiN

Maher Zain Album Thank You Allah Pictures, Images and Photos

:- Nie la dia Maher Zain tu..






salam... olla3.. entry ku pada hari ini ialah maher zain..
sape maher zain tu???
pakwe aku ke??
huhuhu.. sume salah..
maher zain nie merupakan se0rang penyanyi dari arab..
lagu dia semuanye best2..
kalau sape dengar, b0leh bertaubat beb..
kal0 tak caye try la dengar kat bl0g aku nie..
tu lagu dia la..
tajuk lagu nie FOR THE REST OF MY LIFE!!
tajuk dia jek dah best di dengar..
actually aku tak kenal pun sape si maher zain nie..
ini berpunce apabila aku bukak satu bl0g akak f0rm 5 nie..
aku terdengar la lagu nie kat bl0g dia..
and then aku jadik terpikat ngan lagu tu..
aku straight tanya akak tu, apa tajuk lagu nie..
akak tu kate la inshaallah- maher zain..
ape lagi.. aku pun memulakan aktiviti aku mencari semua lagu dari maher zain..
memang terbukti berkesan..
algu-lagu dia semuanye menenangkan jiwa aku yang tak tenang nie..
huhuhu.. lagu dia memang best w00..
kepada kawan-kawan aku sekalian..
jangan lupe.. dengar-dengar la lagu nie k..
lagu dia memang best giler..
k.. wassalam..

No comments:

Post a Comment