Saturday, February 20, 2010

NiChOlAs TeO iN mAlAySiA!!!!

:- My LoVe..


salam.. wah.. gua terase rugi bangat.. kalo gua ade kat kuala lumpur la sekarang.. dah lame gua gi serbu klang.. ngee~ gua rase terkilan giler tahap babeng arr.. huwaaa~


actually korang nak tau tak kenapa gua jadi giler macam nie??

sebenarnye.. semalam adalah rumah terbuka tahun baru cina kat kalang..

and sepanjang acara rumah terbuka tu.. ade gak artis-artis jemputan yang akan memeriahkan suasana rumah terbuka tersebut..

antara artis-artis tersebut, terselit lak PAKWE gua.. ngee~

iaitu NICHOLAS TEO..

huwaaa!!! gua terkilan bangat..

dah la gua tergila-gilakan dia samapi gua pernah nangis beb bila tak dapat tengok cite dia time gua gi holiday ngan family gua..

terukkan???


huwaa.. gua teringin bangat nak tengok dia..

memang la dia tu orang Malaysia..

but dia tak duduk sini...

dia duduk kat taiwan..

arghh.. after SPM nanti gua nak cari dia..

coz gua teringin bangat jumpe sama nicholas teo..

hope gua dapat..

ngee..

INSYAALAH..


wassalam,

MISS ZAtie



No comments:

Post a Comment