Thursday, January 21, 2010

So Sad!!


salam.. hari nie aku teramat la sedih.. aku sedih sesangat la.. dah la tak dapat masuk sketsa.. segala-galanya musnah.. aku malu beb ngan iman.. dia dapat masuk la.. dah la esok kirin last day kat school.. arghh.. pasnie sape nak jadi kawan aku.. zatie yusuf dah la ngan chiqa.. tieqa ngan rai and qienlak asyik tak datang je.. aku terase and teramatla sedih.. agaknye kenpa zatie jadi macam tu ekh?? urmm.. kenapa la agaknye..


actually tadi aku tak ngan serius time audition tadi.. aku main-main.. sapa la yang nak orang yang suke main-main macam aku.. aku memang tak nak masuk pun but terfikir kan finaz aku masuk la.. last-last iman dapat masuk.. iman nie adik kepada zatie yusuf.. entah la.. aku minat la gak kat dia coz dia ade iras-iras seseorang.. urmm.. but ade konflik la ngan dia.. aku nak tanya dia pun tak dapat la.. apa harus aku buat ekh.. urmm.. aku harap Iman baik ngan aku balik.. amin..


wassalam..

Miss Zatie

No comments:

Post a Comment