Thursday, January 14, 2010

Happy plus Sad!!!!!!!

sad girl Pictures, Images and Photos


):- gambar di atas menunjukkan bagaimana rasa pergolakan hatiku ini....





salam.. urmm.. actually hari nie ialah hari happy aku coz aku dapat jadi pengacara majlis... memang best giler la.. first-first dah pnaz.. but dia malas, dia pass kat aku.. and ramai gak puji.. aku mengacaranya dengan bagus.. huhuhuhu.. kembang aku..

and cite sedihnya aku tak dapat pergi ke sekolah berasrama penuh.. huhuhu.. so sad.. aku pun tak tahu kenapa.. padahal aku tak nak pun pegi.. but bila aku tak dapat tawaran ke sane.. aku sedih lak.. ish7.. aku pun tak tahu kenapa la.. hanya tuhan saja yang tahu.. and aku jugak ade berharap yang harap-harap mrsm nie aku dapat.. urmm.. entah la.. aku harap je la.. actually aku berbelah bagi sama ade nak pegi or not.. hati rasa macam nak pegi.. but diri kata suruh stay je kat sekolah ghafar baba tu.. entah la.. kita tengok je la.. yang penting ghafar baba tu banyak kenangan yang terindah..

semalam aku gi asrama tau.. and tetibe je air mata aku bergenang.. sebab aku teringat suka duka aku di asrama.. urmm.. banyak kenangan yang terindah tau.. urmm... aku berserah je pada takdir..

wassalam
Miss Zatie

No comments:

Post a Comment