Monday, January 4, 2010

Happy for the first day school..

salam.. hai everybody.. huhuhuhu.. hari nie best sesangat kat skul.. ye la.. dapat satu kelas ngan budak-budak dia semuanya sporting habis beb.. antaranya dak acid.. hahahaha.. memang sempoi habis kelas 4Sc2.. guru kelas kami Puan Faridah Abu Samah.. dia ajar subjek bi.. but aku terlamapu la sedih.. coz tak dapat masuk kelas 4SC1.. aku bukannya apa.. coz 4SC1 tu.. guru kelasnya cikgu Nasruddin.. huhuhu.. tu aku sedih tu.. but aku sementara je.. lepas nie kami ada exam la.. exam tu la penentu kami akan masuk ke kelas mana nanti.. so aku mesti la struggle sikit.. agar aku dapat masuk kelas cikgu nas.. sayang bangat kat dia.. hehehe.. jangan pikir lain k.. aku sayang dia coz dia selalu beri nasihat kat aku time aku duduk asrama dulu.. kira-kira dia macam kaunselor aku la.. hehehe...

hari nie gak la puan faridah tentukan ketua and penolong kelas.. aku dapat jadi penolong ketua kelas.. and said lak dapat jadi ketua kelas.. hahaha.. senang kami nak wat keje kan.. huhuhu.. and ko nak tahu tak.. aku satu kelas ngan hazim borhan la.. hahaha.. dia tu always cari gaduh ngan aku la.. dari tahun lepas.. tadi boleh jadi bertengkar ngan dia la..ish3.. dasyat tol la..nasib bek duduk jauh dari dia.. kalau tak.. pening kepala aku.. huhuhu..

urmm.. dah banyak gak aku coret nie.. malam nanti aku coret lagi k.. nak siap-siiap untuk solat maghrib.. k.. wassalam..

No comments:

Post a Comment