Saturday, November 7, 2009

At KoLeJ KoMuNiTi


salam ukhuwah..
hah.. nie la kenangan beljr memasak kat kolej komuniti..
best,, byk pengalamn yg aku timba tau..
best la.. but lmbt ckit aku cerita kan..





wah... nampak sedap kan.. tu bru dohnya.. belum lgi dia punya hasilnya..
lgi menarik minat.. hehehe..


me wif kaneetha.. hahaha.. time nie.. kwn aku bertungkus lumus, sempt agy aku wat keje len kat belkg.. huhuhu..
bosn la.. dia org sume nak wat.. aku wat la hal aku.. hahahaha...
yg budak kecik nie ialah ank cikgu measak kami.. saje je ajk dia interframe same.. huhuhu..
time nie sedg menunggu gilirn nak goreng donut.. huhuhu..

nie lah hasilnya.. wah.. nampak sedap kan... huhuhu.. tgk la sape yg wat kan.. walaupun comot.. tetap sedap tau...

hehehe... sementara menunggu bas.. sempat agy kami berposing.. huhuhu..




No comments:

Post a Comment