Monday, July 13, 2009

Orang Yang aku sayang..

Hmmmm... selain family aku.. aku ada orang yang tersayang.. namanya mohd akmal ismail.. dia adalah orang yang paling aku sayang selepas aku menyayangi Allah, Rasullullah and my family.. dia adalah seorang lelaki lain dari yang lain.. dulu kami boleh dikatakan sentiasa bersama.. aku amat menyayangi dia and dia ada gak kate yang dia sayang padaku juga.. hmm.. tapi kegembiraan tu tak lame... agaknya dia dah tak tahan kot dengan perangai aku yang kuat cemburu nie.. tulah dia tinggalkan aku tu.. tapi selepas kami tiada apa-apa hubungan lagi, kami still contact.. cuma sekarang la tak contact lagi.. hmm. aku amat merinduinya.. tersangat la merinduinya.. hmmm. wahai akmal.. kembalilah kepadaku.. kau sentiasa dihatiku... and takkan ada lelaki lain yang boleh lekat dihatiku...

No comments:

Post a Comment