Thursday, June 24, 2010

Kenangan Terindah Di Casa Rachado

salam..
hell0w mell0w..
wee~
pada 22 8 23 haribulan..
aku pegi p0rt dicks0n n aku menginap di Casa Rachad0 beach res0rt..
walaupun tempat dia tade la lawa mane.. but still best l0rh..
i l0ve itttt!!! ngee~
banyak kenangan yang indah bersama teman-temanku yang lain..
kami seperti satu family lak tau.. best bangat!! walaupun penat and tak dapat tidur..
aku tetap rase enj0y giler.. wee~
kami mule trip kami pade hari selase.. wee~ memang best..
dengan azri n zuli yang semp0i..
ngan fynaz, syud n nisha yang funny..
dengan tieqa yang kelam kabut tu.. memang best giler..
dah la kak zatie n kak nisa sp0rting habis la..
suke2.. rase sekejap giler 2 hari satu malam jek..
rase nak lame lagi bersame-same dia 0rang yang the best n the funny.. wee~



yezza~ mereka yang sengal.. time nie kami 0n the way nak gi tempat yang dituju.. wee~



yeah!! kami baru saje tiba di pintu masuk Casa Rachad0 Beach Res0rt.. lawa kan?? wee~



hehehehehehehe.. time nie cikgu ngah check in.. kami sempat meng-snap gambar.. ngee~

hahahahhahha.. tu antara gamabr-gambar aku kat sane.. bannyak agy.. kalau mau neng0k..

neng0k la kat aku nye fb n ms k.. ^_^



yeah!! nie gambar terakhir kami.. di tanjung rachad0..

gambar nie membuahkan kenangan terindah aku bersama mereka di sana..

sayang mereka selalu~

k bye..

salam..

No comments:

Post a Comment