Showing posts with label blog. Show all posts
Showing posts with label blog. Show all posts

Saturday, March 19, 2011

Credit To Zawin Sofea Hadini

Assalamualaikum...
hallu!! hallu!! hallu!!
wah!! neng0k tu!!! my blog dah bertukar wajah..
and header itu sangat-sangat comel..
hahaa.. but kurang asam gak.. letak gambar budak chubby.. memang memerli zaty la tu..
but it's okey.. sangat-sangat comel!!! Love it!!!
hah!! nak tau ta sape bikin ini layout.. sape agy..
kalau bukan my little wink wink..
ZAWIN SOFEA HADINI ZULKIFLEE...
(gambar di bawah)

auww!!! thankz s00 much darling!!
i love it!!! thankz sangat-sangat..
buatkan akak hari-hari mau bukak ini blog tau..
hahaa..
btw.. untuk semua pembaca sekalian..
zaty tak pat nak cite agy pasal hari-hari zaty melalui program keluarga angkat tu..
coz terase malas lak..
hehee.. cukupla ade satu cerita yea..
okey guys..
thankz..daa~
salam..

Sunday, October 24, 2010

Wah!!

hyep2 semua..
e'eh.. lupe nak beri salam..
assalamualaikumm....
hee~
wah!!
apekah ini??
nape tajuk entry zaty camnie??
huhuhuhu..
actually.. zaty suke muki nye kerana dapat wat pembaharuan kat bl0g zaty nie lagi..
huhuhuhu..
hah?? ape??
tak tau pembaharuan ape??
ish k0rang nie.. huhuhuhu..
takkan tak perasan k0t..
yang tulisan kat atas tu b0leyh gerak2..
hehe..
actually..
nak ucap thankz sangat2 tu adik eiqa or ieqa pika dalam faceb00k..
c0z adik sudi ngajar akak yang tak tau ape2 ini..
hihihihi..
thankz dear..
btw.. kalau k0rang semua nak wat benda alah nie..
juz klik jek lmn web kat bawah nie..
hah!! kat sini k0rang leyh la belajar cam ne nak wat benda alah nie k..
but away.. thankz sangat2 to adik eiqa.. ^_^
actually.. zaty filer excited if ade sesuatu yang baru lam bl0g zaty nie.. huhuhuhu..
okey guys.. that's all f0r t0day..
malam karang if ade mase.. zaty c0ret2 agy.. huhuhuhu..
k..
daa~
salam..
^_^