
Friday, June 25, 2010
Perjanjian 3 Sahabat!!

Thursday, June 24, 2010
Kenangan Terindah Di Casa Rachado
yezza~ mereka yang sengal.. time nie kami 0n the way nak gi tempat yang dituju.. wee~
yeah!! kami baru saje tiba di pintu masuk Casa Rachad0 Beach Res0rt.. lawa kan?? wee~
hehehehehehehe.. time nie cikgu ngah check in.. kami sempat meng-snap gambar.. ngee~hahahahhahha.. tu antara gamabr-gambar aku kat sane.. bannyak agy.. kalau mau neng0k..
neng0k la kat aku nye fb n ms k.. ^_^
yeah!! nie gambar terakhir kami.. di tanjung rachad0..gambar nie membuahkan kenangan terindah aku bersama mereka di sana..
sayang mereka selalu~
k bye..
salam..
Wednesday, June 9, 2010
Takkan Pisah!!
sayang aku ingin berbicara kepadamu
tentang apa yang tengah aku rasakan
ada apa, ada apa katakanlah semuanya
ku kan dengarkan duhai cintaku
bila nanti orang tuamu meridhoi dengan
apa yang ku rasakan padamu
semua orang tua ingin yang terbaik untuk anaknya
begitu pun orang tuaku
kau takkan tinggalkanku
takkan pernah, sayangku
janjimu janjiku untukmu
reff:
takkan ada yang pisahkan kita
sekali pun kau telah tiada
akan ku pastikan
ku kan memeluk menciummu di surga
jangan kau pergi tinggalkan aku
bawa aku ke mana kau mau
janji ku padamu
jiwa dan ragaku mati pun ku mau
repeat reff
selamat melayan lagu nie.. wee~
daa~